perjantai 13. syyskuuta 2013

Mukavan Manuvan oppilaat



Minun nimeni on sanny. Minä olen virolainen .
Minä olen kotosin virost. Minä olen viisitoista vuotta vanha. Minä harrastan tanssia. Suomessa mukavainta on puistola.





Minun nimeni on Danil.
Minä olen venäläinen.
Minä olen kotoisin Petroskoista Venäjältä.
Minä olen neljätoista vuotta vanha.
Puhun venäjältä tai vähän Suomea ja Englantia.
Minä harrastan uintiin ja hieman jalkapalloa.
Suomessa mukavinta on pysyä ja olla hyvä ammatti.


 





Minun nimeni on Mitko. Minä olen Bulgarialainen. Minä olen kotoisin Bulgariasta. Minä olen viisitoista vuotta vanha. Puhun englanti ja bulgaria. Minä harrastan Skateboarding , Playing computer games. Suomessa on mukavaa.









Minun nimeni on Fang Yicheng. Minun lempinimi on Kim. Minä olen kotoisin kiinasta. Minä olen kuusitoista vuotta vanha. Puhun kiinaa. Minä harrastan pelaa piano, pelaa palapelit. Suomessa mukavinta on Ostokset, kuljetus.









Minun nimeni on Ceithry.
Minä olen Virolainen. Minä olen kotoisin Virost. Minä olen kuusitoista vuotta vanha. Puhun Viroa. Minä harrastan tanssia. Suomessa mukavinta on Helsinkis.







Minun nimi on Joshua Gueco. Minä olen filippiiniläinen. Minä olen kotoisin Filippiineiltä. Minä olen 14 vuotta vanha. Puhun englantia ja tagalogia. Minä harrastan kitaransoittoa ja pianoa. Suomessa on erittäin mukava ja hyvä.







Minun nimi on Fazla Mariyam. Minä olen Sri Lankalainen. Minä olen kotoisin Sri Lankasta. Minä olen viisitoista vuotta vanha. Puhun Englantia. Minä harrastan muokata kuvia ja luoda movie maker. Suomessa mukavinta on rauhallisus ja turvallisuus.
 



Minun nimeni on Anton.  Minä olen virolainen. Minä olen kotoisin Tallinnasta Virosta. Puhun venäjää tai vähän suomea, englantia ja vähän viroa. Minä harrastan jalkapalloa. Suomessa on mukavaa.












Minun nimi on Gabija. Minä olen liettualainen. Minä olen kotoisin Liettuasta. Minä olen neljätoista vuotta vanha. Puhun englanti, liettua, venäjä, ruotsi. Minä harrastan maahockey. Suomessa mukavinta on rauhallisuus ja turvallisuus.

 
Minun nimeni on Edvin. Minä olen virolainen. Minä olen kotoisin virosta. Minä olen 16 vuotta vanha. Puhun venäjä ja englanti. Minä harrastan jalkapallo. Suomessa mukavinta on paras elämä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti