perjantai 20. syyskuuta 2013

Parkour


As minä got informed Parkour is an harjoitus or urheilu mikä aims to liikkua as quickly and efficiently from yski spotti to other. Että occupation is making sinä lisää terve ja active. Eilen meillä oli parkour oppitunteja koulussa. Oli parkour mestari joka optti meitä basic tavarat. Me hyppivät over seinät and aidat, doing kissa balance ja muut … Se oli really hauskaa ja challenging. Minä was so escited ja minä think all of meitä did hyvä. Minä can not wait for the ensi ciikolla to have parkour again.
 
Mitko

















Me tehtiin joku PARKOUR last keskiviikko and “My experience about PARKOUR” on tekeminen minut se väsynyt to do some hypätä, juosta, tai whatever moves you like... Although PARKOUR is making ourselves so tired we have to do it so that we have some exercise tai maybe me need to do it so tuo sinun can escape from huono hepput ja huono koira ja mikä tahansa... Ja only yksi that Minä voida sanominen about PARKOUR on tekeminen ourselves more active in any exercises or maybe tekeminen us sweat tai making us fit.

Joshua










19 syyskuu meillä oli ensimmäinen oppitunti parkour. Meille näytettiin yksinkertainen liike. Opetetaan kiivetä seinää ja kiivetä alas sieltä, sekä monia mielenkiintoisia asioita. Meillä ei ollut aikaa näyttää paljon, koska se alkoi sataa.
Danil

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti