keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Mitä tein hiihtolomalla?

Hiihtolomalla minä ostin uuden kitaran. Ja minä soitin kitaraa tunnin. Minä katsoin televisiota. Pelasin tietokonetta ja puhuin ystävän kanssa viberissa. Minä nukuin paljon. Katsoin jalkapalo-ottelua. Minä menin itäkeskuseen thaimanlaineen ravintolaan. Melkein koko hiihtoloman minä olin kotona, koska minä en halua mennä ulos. Hiihtolomalla minä leivoin kakun. Ja leikin koiran kanssa.

Gabija


Minä olin lomalla Suomessa. Minä katosin televisiota. Sieltä minä katosin Sochia ja elokuvia. Illalla minä menin tietokenelle. Sochi oli kiva. Minä kävin ystävan kanssa ukona. Ulkona oli kylmä. Perjantaina minä , pikku sisko ja pikku veil menimme aidin ja isän kanssa kauppaan. Kauppassa me ostsimme ruokaa ja vaatteita. Sitten me menimme kotiin ja minä tein ruokaa. Minä tein kana, perunoita ja jauhelihakastketta. Isä sani että minä osaan tehtä todella hyvää ruokaa. Ja sitten minä kävin facebookissa ja kirjoitin ystäville : Mitä kuulu? . Niille tuli hyvää mieli että minä kirjouton niille.

Kristina



1. Aloitin päivä yhden tunnin koulun jälkeen.
2. Käivin kaverin kanssa yhdessa Helsingin.
3. Menimme elokuvissa nähdä 3D-elokuva vakavuus ja oli hyva elokuva..
4. teatterin jälkeen oli idea osta yhden rommia ja meni ystävän luona juoda.
5. Seuravaana päivänä menimme takasin elokuviin katsomaan elokuvan Robocop. Se ei ollut hyvä elokuva.
6. Torstaina meni takasin kaupungiin jälkeen saada yhdessä ystäväni, joka ei ollut nähnyt 6 vuotta.
7. Hän tuli vähän nauroi muistuttaa mieleen asioita vanasi.
8. Perjantai kun istuin kotona
9. Lauantaina meni ystävän pizza¨
10. Olin istuu takasin kotona Sunnuntaina

Andres


20.02 minä menin Viroon. Olin laivassa Edvinin kanssa. Torstaina ja perjantaina asuin kaverin kotona. Lauantaina menin kilpailuihin. Kipailuissa minä tulin toiseksi. Lauantaina illalla minun äiti tuli Viroon. Äidin kanssa menin ystävän kotiin. Sununtaina olin koko ajan ulkona kavereiden kanssa. Maanantaina menin kouluun opiskelemaan. Koulun jälkeen minä ja minun kaveri menimme ulos. Ulkona oli kylmä, ja me menimme hänen kotiinsa. Mutta jumiuduimme hissin. Olimme yhden tunnin hississä 12 kerrossessa. Illalla vaan katsoin äidin kanssa televisiota. Tiistaina olin koulussa. Mutta illalla minä ja minun äiti menimme Suomessa takaisin. Suomessa vain lepäsin. Päivällä katsoin Sochia ja illalla pelasin tietokonetta. Tämä hiihtoloma oli loistava.

Anton


Hiihtolomalla minä menin ulos jokaisena päiväna.Sitten menin Colombukseen Vuosareen.Minä löysin ystävän.Hän on Filippiineilta ja hän asuu Vantalla.Mä katsoin myös "Sochin" joka päivä.Minä odotan jääkiekkoa aina.Ja minä haluan, että Ruotsi ja Suomi pelaavat.Minä odotain sitä sitten Ruotsi voitti.Kun Sochi on loppu.Mä menen ulos jälleen.Sitten menen jonnekin.Sitten tulen takaisin kotiin myöhässä.Ja mä ostan salaatia,kaalia,perunaa,munia ja porkkanaa.Sitten mä yritän tehdä ruokaa minulle.

Joshua


 Torstaina minä mennin laevalla Viroon , Antonin kanssa. Antonilla oli kipailut , mutta minä menin kotiin. Laevalla me pelasimme Xboxin (Jalkopalloa). Sitten me söimme kakkua. Kun me tulimme Viroon , minä menin bussipysäkille , mutta Anton  pyysin pyysäköntillå . Bussipysäkillä minä ostin yksin lipun ja ajoin bussilla Johvin. Perjantaina olin häissä juhlissa minä söin kakkua ja siellä oli kipailu  ja paljon ihmisiä , kaikki nauroivat . Kun häät loppuivat , me menimme ulos ja katsoimme ilotulitusta . Lauantaina ja sunnuntaina minä lepäsin. Maanantaina olin syntymäpäivällä , söin lihavarasta .  Tiistaina minä pelasin tietokonetta , ystävien kanssa. Koko viikon minä pelasin .Lauantaina minä menin Helsinkiin laivalla. Minä katsoin jääkiekoa , Suomi -USA , kun suomi voitti , kaikki nauroivat .Se oli hyvä hiihtoloma , koska minä olin vanhempien kanssa.

Edvin



Minä nukkusin 12 tuntia päivassa.  Minä katsosin jääkiekko tv.  Minä kävin cello keskusta.
Minä pelasin oma sisko.  Minä pelasin PC pelit.  Minä myin oma kamera.  Kokeilin harkitsemaan äiti ottaa koiran.  Puhuin kanssaa kavereiden skype.  Kävin Kamppi keskusta.  Watched elokuvia tv.  Minä syon.
 
Mikko
 
 
I spend my hiihtoloman routsissa.
Minä meni routsi on 17 of helmikkuu.
Minä meni laivalla ruotsiin.
Oli hauskaa fun club laivalla.
Tämä laivan nimi on viikin line.
Minä nautin laivalla.
Olimme ruotsissa 18 helmikkuu.
Minun täti ja hänen perhe on ruotsissa.
Minä menin tapaamaan häntä lomalla.
Minä menin shoppailemaan äidin kanssa ja minun tätiin perhe.
Ostin pari takkit ja mekkon.
Se oli tosi halpa.
Minä meni moskiin rukoilemaan ruotsissa.
Olin illoinen ruokailla ruotsissa.
Matkustimme metrolla keskukseen.
Ruotsin luonto oli kiva.
Menimme syömään kiinalainen ravintolaan.
Minä nautiin minum hiihtoloman ilo ruotsissa.
 
Fazla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti