maanantai 19. toukokuuta 2014

Kesälomasuunnitelmia

Minä ajattelen  että lomalla , ensin minä mennen ammatinkoulun, koska minä täytyy mennä opiskelee ammatin seuraavalla syksyllä. Heinäkuussa minä mennen Viron, koska minä haluan viettää aikaa perheen kanssa.  Virossa minä haluan mennä  mökille, vierailu ”aurinko ranta”, myös haluan mennä kävelemään  kaverein kanssa kaupungilla. Virossa minulla on isoäiti, ja minä täytyy mennä hänelle, koska minä halua olla hänen kanssa. Tavallisesti kun minä vierailun Isoäiti , hän tekee minulle ruoka : pullat, kakut ja myös kansallinen virolainen ruoka  ”pannukakkuja”.  Vierellä minun mökillä on Aurinko ranta, tavallisesti vettä on lämmin, siksi minä menne uimaan lomalla. Minun kaverit asuvat ”Johvissä” , lomalla me haluamme mennä elokuvan, koska virossa kesällä on halvat liput. Minun kesälomat loppuvat  12 elokuuta, ja koulu alkaa seuraavana päivänä. Minä ajattelen että tämä kesälomat olevat hyvät.
Edvin Uustal 

Minä en tietä mitä minä tekisin kesällä. Mutta minä ajattelen, että minä menen kesäkuussa, minä menen Viroon. Virossa menen elokuvaan ystävän kanssa. Ajattelen että menen kävellä koko päivät. Tulen takaisin 2 viikko jälkeen, koska minä täydyn mennä työn.  Heinäkuussa menen Saksaan, Viroon ja Sveitsin. Saksassa on minun sisko. Virossa on minun ystävät. Sveitsin minä menen perheen kanssa. En ajattele, että heinäkuussa teen mitään erikoista.  Elokuussa aloittaan opiskella, koska menen normaalin luokaan. Mutta kesä ei aloitta vielä, ja minun suunnitelmat voi vaihto.  
Anton

Kesä alku menen virossa, vieraillen isoäiti luona. Olen siellä yksi kuukauden. Sitten vanhemmat tulevat hakemaan minut. Sitten menemme yhtiön isänsä puolueen. Tämän jälkeen, mene takaisin isoäitini, äiti ja sisaret kansa ja olemme siellä yksi viikon. Sitten tulemme takaisin Suomessa. Heinäkuun puolivälissä menemme vanhempien kansa Ylivieskassä. Ylivieska on Oulun lähelle. Äitin kaveri asuu ylivieskassa. Olemme siellä yksi viikko ja sitten tullemme takaisin Helsinkiin. Elokuun alussa menee takaisin Virossa iskän kansa, koska me haluamme nähdan drifti. Ja sitten tulen takaisin kouluun. Kesällä levätän mahdollisimman paljon. Äiti lupasi, että kesällä voimme ottaa koiran. Toivon, että saamme kultainennoutaja. :)

Mikko

Kesälomalla minä menen ystävän kanssa yksi viikkoa. Ja sitten toinen viikkoa kesälomalla minä vierailun minun tätiä ja hanen vauvaa. Joskus olen aina mennä ulos sitten minä menen kauppaan,kaupungiin,tai kampiin. Ja sitten minä haluan mennä uimahalliin ystävan kanssa tai perhen kanssa. Minä sivoan meidän talo myös kun en ole laiskaa. Sitten joskus minä ostan palloa ja sitten pelää koripalloa ulkona ja minä kutsun minun ystävää. Sitten myös minun äiti ja setä haluavat että me menemme Ruotsiin tai Viroon mutta minun äiti on aina hänen koulussa ja opiskella suomen kieli.
Joshua


Kesälomalla minä menen takaisin Liettuaan. Menen autolla ja laivalla. Tuolla minä tavatan minun vanha ystävän. Siellä minä vietän koko kesäloma. Menen rannalle äidin, siskon, ja paras ystävän kanssa. Menen ystäväni äidit syntymäpäivään. Tahtoa iso juhla. Aion juhlia oma syntymäpäivä.Toivon, että se viettää erittäin hyvin. Ajattelimme äitini kanssa lähteä Lontoseen tai Saksaan. Siellä asuu äidin ystävä. Kesälomalla aion väri hiuksani. Menen ruotsiin tavamaan mun sukulaiset. Jos mulla on lisää aikaa menen tavatan mun vanha ystävä ruotsissa. Ja jos tulen takaisin Suomiin aiemmin jäin tänne.

Gabija
Tänä kesänä, en tiedä mitä tekisin, mutta en tiedä, mitä aion tehdä varmasti. Milloin ensimmäisen päivän loma tauko, Menen urheiluun. Kävellä, ajaa pyörällä, longboard, uida järvessä tai uima-altaalle. Myös menossa kuntosalille.  Myös menen  Linnanmäki.  Heinäkuussa aion Norjaan ja Venäjälle. Elokuussa menen leirille, joka on Venäjän. Rakastan tämän leirin. Käyn siellä kolmannen kerran. Kahdestoista koulu alkaa elokuussa ja palaa takaisin. Myös vapaa-ajallani haluan oppia suomea. Lue kirja koulusta toiseen, se oli helpompi oppia. Ehkä se ei ole kaikki, mitä aion tehdä kesällä.
Danil:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti